Kerstpakket in een rolkoffertje

In het jaar 2010 kregen de telefonistes hun kerstpakket in een rolkoffertje. Ze namen dit allebei heel letterlijk, want enkele weken daarna vertrokken ze allebei voorgoed naar het buitenland. Rolkoffertjes zijn leuk, maar niet voor het kers…

Spellen; hoe zit het ook alweer:

  Nederlands Engels Duits Frans Internationaal NAVO / internationaal radioalfabet A Anna Arthur Anton Anatole Amsterdam Alpha Ä Ärger B Bernhard Benjamin Berta Berthe Baltimore Bravo C Cornelis Charles Cäsar Célestin Casablanca Charlie Ch Charlotte D Dirk David Dietrich Désiré Danemark Delta E Eduard Edward Emil Eugène Edison Echo É Émile F Ferdinand Frederick Friedrich François Florida Foxtrot G Gerard George Gustav Gaston Gallipoli Golf H Hendrik Harry Heinrich Henri Havana Hotel I Izaäk Isaac Ida Irina Italia India J Jan Jack Julius Joseph Jérusalem Juliett K Karel King Kaufmann Klébert Kilogramme Kilo L Lodewijk London Ludwig Louis Liverpool Lima M Marie Mary Martha Marcel Madagascar Mike N Nico Nelly Nordpol Nicolas New…

Boos worden op een lastige klant?

Vooropgesteld; lastige klanten bestaan niet. Lastige gesprekken wèl. Bij élitel hebben we daar natuurlijk ook wel eens mee te maken. Met zoveel klanten waar wij de telefoon voor aan mogen nemen komt het een enkele keer voor dat er een ontevreden…

Zal ik hem even beantwoorden?

Éen van onze telefonistes was met een vriendin in een scooterwinkel. Toen daar de telefoon ging en de verkoper zelf niet kon opnemen, bood zij aan om even het gesprek te beantwoorden. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, handelde…
hair-extensions

Om je haren uit het hoofd te trekken

Sommige klanten vergeet je niet Er bevinden zich soms heel bijzondere personen tussen onze klanten, mensen die je niet zo gauw vergeet. We mochten ooit de telefoon aannemen voor een witblonde Friese meneer, die ook een zeer Hollandse naam…

Amsterdam-Zuids…

In 2011 kregen we een klant uit Amsterdam Zuid die ook door ons een voicemailmelding wilde laten inspreken. Ze vroeg voorzichtig wie dit zou inspreken, want ze had een heel deftig bedrijf en wij spraken niet Amsterdam-Zuids genoeg…

Een stille klant

Per 31 december 2016 eindigt het abonnement van een klant.  Ze bedankten ons voor de inzet. Ze zijn 4 jaar klant geweest en er zijn GEEN gesprekken voor ze geweest.

Criminele praktijken

Met de meeste van onze klanten hebben wij een betrokken samenwerking. Om adequaat te kunnen anticiperen op hun bellers is het nodig dat wij goed geïnformeerd zijn over de bedrijfsactiviteiten. Hier gaat vaak een uitgebreide intake aan vooraf,…

Tips voor een klantvriendelijk telefoongesprek

Tips voor een klantvriendelijk telefoongesprek Het voeren van een telefoongesprek is een dagelijkse bezigheid. Lees onderstaande tips eens door en doe er je voordeel mee in het eerstvolgende gesprek. Je zult zien dat het werkt! Praat…