NA EEN PAAR UUR STAAN WE KRAKEND OP Als telefoniste van een antwoordservice heb je tijdens het werk weinig beweging. Je zit aan je bureau, met een headset op en tijdens drukke momenten kom je niet van je plaats. Je gebruikt je vingers om te typen en je ogen, oren en mond om het gesprek […]
Geen feestje zonder muziek! Ter gelegenheid van ons 10 jarig jubileum hebben wij een Spotify playlist samengesteld met de mooiste, leukste en gekste songs die allemaal hetzelfde onderwerp hebben: telefoon 🙂 . De lijst groeit nog elke dag. Weet jij nog meer? Laat het ons weten op info@elitel.nl LUISTER EN LIKE élitel telephonesongs
Voorwoord mei In de week rondom Koningsdag was er kermis in Ouderkerk aan de Amstel als onderdeel van de traditionele feestweek. We hebben veel tijd rondom de kermis doorgebracht en aten poffertjes, patat en churros. Heerlijk! Maar het feest is voorbij en we gaan weer terug naar gezond eten: Dat is tenslotte het onderwerp van […]
In onze klantenkring bevinden zich veel specialisten op diverse terreinen. We laten ze graag aan het woord in ons magazine. In de maand mei is ons thema ‘gezonde voeding’ en we hoefden daarom ook niet lang na te denken wie we hiervoor wilden uitnodigen. Deze special is geschreven door Natascha Smoltsak, diëtiste en onderneemster bij […]
Nieuwe klanten De maand maart was een bijzondere maand voor élitel. Na maanden voorbereiding mochten we een hele portefeuille met nieuwe klanten installeren. Dit vereiste veel energie van al onze medewerkers. Er moest veel informatie verwerkt worden, bezoeken afgelegd, kennis vergaard etc. Al weet je het al een hele tijd van tevoren, het is dan […]
Ben jij een ontbijter? Ik niet. Mijn wekker gaat meestal vroeg. Over het algemeen heb ik niet zo veel moeite om uit bed te komen en het liefst ben ik dan ook maar zo snel mogelijk de deur uit. Heel vaak bedenk ik de avond van tevoren ook al wat ik de volgende dag voor […]
De grondstoffen- en afvalstoffendienst in het Gooi, de GAD, zamelt het afval in voor 115.000 huishoudens in de Gooi- en Vechtstreek. Deze week belde een mevrouw om door te geven dat er al weken een oude kliko in haar straat staat en dat niemand in de buurt weet van wie deze is. Alle buren gooien […]
Krijg jij wel eens een compliment? En hoe voelt dat? De meeste mensen wimpelen een compliment af, of weten niet zo goed wat ze er mee aan moeten. We mompelen wat of we zwakken het zelfs af. Is het je wel eens opgevallen dat vooral vrouwen er soms een beetje apart mee omgaan? Zeg je […]
DE MEEST GESTELDE VRAAG De meest gestelde vraag tijdens een gesprek met een nieuwe klant is: Hoe weet je nou voor wie er gebeld wordt en hoe je moet opnemen? Die vraag is natuurlijk niet zo gek als je bedenkt dat de telefonistes gesprekken aannemen voor tientallen bedrijven uit heel veel verschillende branches. Sommige mensen […]
We vieren ons 10-jarig jubileum bij élitel. Dat is 10 jaar lang dag in dag uit onafgebroken telefoon aannemen. Eigenlijk doe ik dit al veel langer, want mijn eerste antwoordservice richtte ik op in 1998. Maar alleen al bij élitel heb ik meer dan 100.000 gesprekken beantwoord. Onrustig Dat vele telefoneren zorgt soms voor eigenaardige […]
TELEFONISCHE ANTWOORDSERVICE – wat is dat? De kans is groot dat u nog nooit van telefonische antwoordservice gehoord heeft. Heel vaak moet ik uitleggen wat voor soort bedrijf wij hebben en wat we allemaal doen voor onze klanten. “Goh, ik wist niet dat zoiets bestond. Er zijn zeker niet zoveel bedrijven die dit doen? Heb […]
Feestje In 2019 bestaat élitel 10 jaar! Een enorme mijlpaal en dat moet gevierd worden. Dus gaan we hier gewoon een jaar lang bij stilstaan. Niet letterlijk natuurlijk, want bij élitel zijn we juist altijd in beweging. En beweging is nou juist één van de thema’s die we gaan aansnijden in ons jubileumjaar. Van 2019 […]
Jubileum Ongeveer een jaar geleden begon ik al enthousiast na te denken over het 10-jarige jubileum van élitel in 2019. Het leek mij zo leuk om onze klanten en andere geïnteresseerden een kijkje achter de schermen te geven en te laten zien wat er allemaal bij het voeren van een goed gesprek komt kijken. Hoe […]
Met wie spreek ik? Toen we in 2009 startten met élitel waren we helemaal klaar voor het voeren van goede gesprekken voor onze klanten. Veel waren dat er natuurlijk nog niet in het begin, dus we waren heel blij dat de telefoon begon te rinkelen. Al snel kwamen we echter tot de ontdekking dat […]
Hoe het begon élitel bestaat 10 jaar. Maar mijn ervaring met telefonische antwoordservice gaat meer dan 20 jaar terug. In 1997 schreef ik mezelf in bij het Handelsregister als freelance secretaresse. Ik werkte voor verschillende opdrachtgevers, vanuit mijn kantoor aan huis, maar ook op locatie. Eén van deze opdrachtgevers vroeg mij of ik, als […]
Ons werk Het team van élitel bestaat uit geweldige mensen. Om dit werk te kunnen doen moet je over flink wat kwaliteiten beschikken. Je moet kunnen luisteren, begrijpen en anticiperen. Onze medewerkers zijn stuk voor stuk toegerust om van elk gesprek een goed gesprek te maken. Een groot deel van deze vaardigheden kun je […]
Waarschijnlijk bent u er ook al van op de hoogte: vanaf 25 mei a.s. moeten wij ons houden aan de nieuwe wet met betrekking tot bescherming van persoonsgegevens: De Algemene Verordening Gegevensbescherming kort gezegd de AVG. Deze nieuwe wet ziet u ook opduiken onder de naam General Data Protection Regulation (GDPR) en de Europese Privacy […]
Telefonistes en secretaresses – laat je niet om de tuin leiden! We hebben er allemaal ervaring mee: handige truukjes van telemarketeers om de juiste persoon aan de telefoon te krijgen voor hun verkoopverhalen. Door op een onopvallend slimme manier een vraag te stellen proberen ze je de naam te ontlokken van een decisionmaker van het […]
Wij hebben een ‘zero-telephone’ beleid Wij werden benaderd door een ondernemer die ondersteuning zocht voor het beantwoorden van de telefoon voor zijn organisatie. Hij en zijn medewerkers runnen een bedrijf met een virtueel kantoor. Dat wil zeggen, er is geen bezoekadres, ze werken vanuit huis en de activiteiten voor de cliënten worden op een ingehuurde […]
De Social Media staan vol met tips voor ondernemers: Schrijf een ondernemersplan. In zo’n plan leg je de grote lijnen van je bedrijf vast. Je visie en je missie, de markt, de middelen, de manier waarop je klanten werft. Met een goed plan vergroot je de kans op een financiering en breng je in kaart […]