Ons werk

Het team van élitel bestaat uit geweldige mensen. Om dit werk te kunnen doen moet je over flink wat kwaliteiten beschikken. Je moet kunnen luisteren, begrijpen en anticiperen. Onze medewerkers zijn stuk voor stuk toegerust om van elk gesprek een goed gesprek te maken.

 

Een groot deel van deze vaardigheden kun je leren, maar sommige moet je ook in aanleg al hebben. Je moet het fijn vinden om mensen van dienst te kunnen zijn. Om te achterhalen wat ze willen en dit zo goed mogelijk af te handelen. Of het zo goed mogelijk samen te vatten zodat iemand anders het kan oplossen. En dat niet één keer per dag, maar tientallen keren en elke keer met dezelfde glimlach en klantgerichtheid. Hoe fijn is het dan om je af en toe aan je collega’s te kunnen optrekken!

 

Hoeveel hebben we gedaan?

Sommige mensen blijven je daarom extra goed bij. We hebben een aantal jaar geleden een collega gehad die tijdens haar studie als telefoniste bij élitel werkte. Ze was nog best jong, maar door haar aard was ze geknipt voor het werk. Elk gesprek ging haar soepel af. Ze maakte zich nieuwe dingen snel eigen. Ze zong ondertussen woordelijk met elk liedje van de radio mee en droedelde elk papiertje op haar bureau vol met tekeningetjes. En als we in de loop van de ochtend keken hoeveel gesprekken we die dag al gedaan hadden, zei ze steevast: “Oh, daar kunnen er nog 100 bij!”

 

Toen haar studie klaar was hebben we met spijt afscheid van haar genomen, maar haar uitspraak is gevleugeld geworden. Hoe druk het ook op een dag is, er is altijd wel iemand die roept dat er nog wel 100 gesprekken bij kunnen. Het geeft aan dat we ons werk met plezier doen en dat we onze klanten graag van dienst zijn – en dat al 10 jaar.