DE MEEST GESTELDE VRAAG

De meest gestelde vraag tijdens een gesprek met een nieuwe klant is: Hoe weet je nou voor wie er gebeld wordt en hoe je moet opnemen? Die vraag is natuurlijk niet zo gek als je bedenkt dat de telefonistes gesprekken aannemen voor tientallen bedrijven uit heel veel verschillende branches. Sommige mensen hebben fantasieën over een bureau vól met allemaal verschillende telefoons: voor elke klant een eigen toestel. Onze bureaus zouden dan al snel te klein zijn.

Hoe gaat het dan wel?

De oplossing is even geavanceerd als simpel. Door speciale software die gekoppeld is aan ons telefoonsysteem komt er bij elk inkomend gesprek direct een klantenkaart in het computer scherm te staan. De telefoniste heeft hierdoor meteen alle relevante informatie voorhanden. Ze ziet voor welk bedrijf er een gesprek binnen komt, compleet met de tekst hoe ze het gesprek moet aannemen: “Goedemorgen, <bedrijfsnaam>, u spreekt met <eigen naam>”.

In deze klantenkaart staat verder alles wat de telefoniste nodig heeft om het gesprek goed af te handelen. Vervolgens kan ze de gemaakte gespreksnotitie in dat zelfde scherm met één klik naar de juiste contactpersoon sturen. Dagelijks geven onze klanten ons instructies voor die dag of voor langere termijn, zodat wij goed kunnen anticiperen op de actualiteit. Zo geven wij de beller altijd de juiste informatie.

Elke dag een beetje beter

Bij élitel werken we dagelijks aan onze efficiency. We zijn altijd blij met feedback van onze klanten en suggesties van onze medewerkers om het werk nog beter te stroomlijnen passen we toe waar mogelijk. Op deze wijze weten wij ons al 10 jaar te onderscheiden en zijn wij een gewaardeerde partner voor veel ondernemers.

(Nog) meer weten? Bel ons: 020-4969700.