2009
De aftrap
Het kostte een half jaar begroten, bezoeken afleggen aan software ontwikkelaars, sparren met telefoniedeskundigen om startklaar te zijn. De planning was om te beginnen op 1 juni, maar uiteindelijk trapten we af op 1 juli 2009. Ons eerste kantoor was in Ouderkerk aan de Amstel, bij Ineke aan huis, waar plek was voor 2 personen.
2010
Nieuw kantoor!
We kwamen in contact met een grote partij die ons wilde inzetten voor de ondersteuningen van haar klantenservice. Het aantal gesprekken wat we per dag verwerkten groeide explosief. Ten behoeve van de professionaliteit en om berekend te zijn op groei, verhuisden we naar een kantoor in Ouderkerk aan de Amstel. Leuke bijkomstigheid was dat dit kantoor gevestigd was in een gebouw wat door de vader van Ineke gebouwd is. In de hal hangt nog een plaquette met zijn naam erop! Er kwam nog een medewerker bij.
2010
2011
Specialisatie in tandheelkunde
Steeds meer bedrijven en organisaties vonden hun weg naar élitel. Het raakte bekend dat we heel bedreven waren in het werk voor tandheelkundige praktijken en hier ontstond een specialisatie binnen onze verder zeer gevarieerde deskundigheid.
2012
Overname klanten
In de loop der jaren ontstond een collegiaal contact met andere antwoordservices en in dit jaar werden we door één van hen benaderd. De eigenaar wilde het bedrijf beëindigen en wij konden de klanten overnemen.
2012
2013
Vestiging Purmerend
Twee oud-medewerkers van onze voormalige antwoordservice in Purmerend kwamen met de vraag of ze opnieuw bij ons mochten komen werken. Hier stemden we graag in toe. Vanuit praktisch oogpunt hebben we een 2e kantoor geopend: vestiging Purmerend werd een feit. Ook in Ouderkerk werd het team groter. We organiseerden aan het eind van het jaar ons eerste bedrijfsuitje.
2014
Klantenkring nog groter
De klantenkring van élitel breidde zich als een olievlek uit. Tevreden ondernemers spraken er over bij andere bedrijven. Ons vakgebied werd ook groter: naast tandartsen vonden ook paramedici hun weg naar onze antwoordservice.
2014
2015
Nieuw jargon!
Naast alle medische praktijken kregen we dit jaar ook voor het eerst het beheer van de agenda van een kapsalon in een gezellige volksbuurt. Weer nieuw jargon, maar vaak wel vrolijke mensen.
2016:
De crisis
De crisis heeft er voor gezorgd van veel bedrijven het moeilijk hebben. Ook bij élitel laat dit zijn sporen na. We moeten soms moeilijke keuzes maken en dat is lastig. Maar het betrokken team van medewerkers zet haar schouders er onder, zo komen we er met elkaar doorheen.
2016:
2017
Nieuwe website
Het werd tijd voor een mooie nieuwe website. We noemen onszelf de meest persoonlijke antwoordservice van Nederland. We onderhouden graag en regelmatig contact met onze klanten en wij luisteren goed naar hun bellers om ze perfect van dienst te kunnen zijn.
2018
Make-over kantoor en uitbreiding
De economie groeit weer en élitel ook.
Door de toename van de personele bezetting in Purmerend was een make over van het kantoor nodig. Alles ging op de schop en met de nieuwe inrichting zijn we weer helemaal up to date.
De geschiedenis herhaalde zich. Opnieuw stopte een collega antwoordservice er mee en het lukte ons om in een paar dagen tijd klaar te zijn voor het overnemen van een deel van hun klanten. Dit vroeg om uitbreiding van het team en 2 leuke nieuwe collega’s sloten zich bij ons aan.
2018
2019
10 jaar élitel!
En daar zijn we dan: 10 jaar élitel!
Omdat we dit jubileum graag met jullie allemaal willen vieren, bieden we je dit magazine aan. Vol met herinneringen, anekdotes, gesprekken met klanten, verhalen van collega’s. En we nemen je mee in het jaarthema: vitaliteit. Veel plezier met het lezen en als je een bijdrage wilt leveren aan het magazine in de vorm van een interview of tekst, dan ben je van harte welkom!
élitel Antwoordservice
Elk telefoongesprek keurig aangenomen door een vriendelijke telefoniste, net dat kleine stukje extra professionele uitstraling voor uw organisatie.