élitel 10 jaar

April Voorwoord

Ben jij een ontbijter? Ik niet.

Er zijn mensen die ‘s morgens op hun gemakje even de krant lezen of het journaal kijken en ondertussen genieten van een uitgebreid ontbijt voor ze naar hun werk gaan. Ik niet.

In ons jubileumjaar heeft de maand april als thema: gezond ontbijt en gezonde lunch.

Lees verder

April Voorwoord

élitel 10 jaar

Lees meer

QUOTE


“Wat je niet begrijpt,
moet je maar bewonderen.”





Nieuwe klanten De maand maart was een bijzondere maand voor élitel. Na maanden voorbereiding mochten we een hele portefeuille met nieuwe klanten installeren. Dit vereiste veel energie van al onze medewerkers. Er moest veel informatie verwerkt worden, bezoeken afgelegd, kennis vergaard etc. Al weet je het al een hele tijd van tevoren, het is dan […]

De grondstoffen- en afvalstoffendienst in het Gooi, de GAD, zamelt het afval in voor 115.000 huishoudens in de Gooi- en Vechtstreek. Deze week belde een mevrouw om door te geven dat er al weken een oude kliko in haar straat staat en dat niemand in de buurt weet van wie deze is. Alle buren gooien […]

DE MEEST GESTELDE VRAAG De meest gestelde vraag tijdens een gesprek met een nieuwe klant is: Hoe weet je nou voor wie er gebeld wordt en hoe je moet opnemen? Die vraag is natuurlijk niet zo gek als je bedenkt dat de telefonistes gesprekken aannemen voor tientallen bedrijven uit heel veel verschillende branches. Sommige mensen […]

TELEFONISCHE ANTWOORDSERVICE – wat is dat? De kans is groot dat u nog nooit van telefonische antwoordservice gehoord heeft. Heel vaak moet ik uitleggen wat voor soort bedrijf wij hebben en wat we allemaal doen voor onze klanten. “Goh, ik wist niet dat zoiets bestond. Er zijn zeker niet zoveel bedrijven die dit doen? Heb […]



Carnavalskraker

ONZE KLANT ZITMAN SCHILDERS NAM DEZE VIDEOCLIP OP ALS GRAP, MAAR GAAT NU VIRAL!



“Daar kunnen er nog 100 bij!”


In het jaar 2010 kregen de telefonistes hun kerstpakket in een rolkoffertje. Ze namen dit allebei heel letterlijk, want enkele weken daarna vertrokken ze allebei voorgoed naar het buitenland. Rolkoffertjes zijn leuk, maar niet voor het kerstpakket….

Éen van onze telefonistes was met een vriendin in een scooterwinkel. Toen daar de telefoon ging en de verkoper zelf niet kon opnemen, bood zij aan om even het gesprek te beantwoorden. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, handelde zij het gesprek af en noteerde een terugbelverzoek. Wellicht denkt deze verkoper nog […]

hair-extensions

Sommige klanten vergeet je niet Er bevinden zich soms heel bijzondere personen tussen onze klanten, mensen die je niet zo gauw vergeet. We mochten ooit de telefoon aannemen voor een witblonde Friese meneer, die ook een zeer Hollandse naam had. Hij had echter zijn haar ravenzwart geverfd en bediende zich van een Italiaans pseudoniem. Op […]

In 2011 kregen we een klant uit Amsterdam Zuid die ook door ons een voicemailmelding wilde laten inspreken. Ze vroeg voorzichtig wie dit zou inspreken, want ze had een heel deftig bedrijf en wij spraken niet Amsterdam-Zuids genoeg…

Per 31 december 2016 eindigt het abonnement van een klant.  Ze bedankten ons voor de inzet. Ze zijn 4 jaar klant geweest en er zijn GEEN gesprekken voor ze geweest.


“Daar kunnen er nog 100 bij!”