élitel 10 jaar

Februari Voorwoord

We vieren ons 10-jarig jubileum bij élitel. Dat is 10 jaar lang dag in dag uit onafgebroken telefoon aannemen. Eigenlijk doe ik dit al veel langer, want mijn eerste antwoordservice richtte ik op in 1998. Maar alleen al bij élitel heb ik meer dan 100.000 gesprekken beantwoord. Dat vele telefoneren zorgt soms voor eigenaardige bijeffecten. Zo streven wij er bij élitel naar om ieder gesprek binnen 3x overgaan op te nemen. Dit gaat uiteindelijk onderdeel van je natuur uitmaken.

Lees verder

Februari Voorwoord

élitel 10 jaar

Lees meer

QUOTE


“Wat je niet begrijpt,
moet je maar bewonderen.”





DE MEEST GESTELDE VRAAG De meest gestelde vraag tijdens een gesprek met een nieuwe klant is: Hoe weet je nou voor wie er gebeld wordt en hoe je moet opnemen? Die vraag is natuurlijk niet zo gek als je bedenkt dat de telefonistes gesprekken aannemen voor tientallen bedrijven uit heel veel verschillende branches. Sommige mensen […]

TELEFONISCHE ANTWOORDSERVICE – wat is dat? De kans is groot dat u nog nooit van telefonische antwoordservice gehoord heeft. Heel vaak moet ik uitleggen wat voor soort bedrijf wij hebben en wat we allemaal doen voor onze klanten. “Goh, ik wist niet dat zoiets bestond. Er zijn zeker niet zoveel bedrijven die dit doen? Heb […]

Vul de woordzoeker in en mail de oplossing naar: info@elitel.nl Onder de goede oplossingen verloten wij 5 unieke élitel waterflessen.  

Opruimen In januari van ons jubileumjaar draait het bij élitel om opruimen, ons thema voor deze maand. Een onderwerp waar we ook aan de telefoon dagelijks over spreken voor één van onze klanten: De grondstoffen- en afvalstoffendienst in het Gooi, de GAD. Zij zamelen het afval in voor 115.000 huishoudens in de Gooi- en Vechtstreek en […]



Carnavalskraker

ONZE KLANT ZITMAN SCHILDERS NAM DEZE VIDEOCLIP OP ALS GRAP, MAAR GAAT NU VIRAL!



“Daar kunnen er nog 100 bij!”


In het jaar 2010 kregen de telefonistes hun kerstpakket in een rolkoffertje. Ze namen dit allebei heel letterlijk, want enkele weken daarna vertrokken ze allebei voorgoed naar het buitenland. Rolkoffertjes zijn leuk, maar niet voor het kerstpakket….

Éen van onze telefonistes was met een vriendin in een scooterwinkel. Toen daar de telefoon ging en de verkoper zelf niet kon opnemen, bood zij aan om even het gesprek te beantwoorden. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, handelde zij het gesprek af en noteerde een terugbelverzoek. Wellicht denkt deze verkoper nog […]

hair-extensions

Sommige klanten vergeet je niet Er bevinden zich soms heel bijzondere personen tussen onze klanten, mensen die je niet zo gauw vergeet. We mochten ooit de telefoon aannemen voor een witblonde Friese meneer, die ook een zeer Hollandse naam had. Hij had echter zijn haar ravenzwart geverfd en bediende zich van een Italiaans pseudoniem. Op […]

In 2011 kregen we een klant uit Amsterdam Zuid die ook door ons een voicemailmelding wilde laten inspreken. Ze vroeg voorzichtig wie dit zou inspreken, want ze had een heel deftig bedrijf en wij spraken niet Amsterdam-Zuids genoeg…

Per 31 december 2016 eindigt het abonnement van een klant.  Ze bedankten ons voor de inzet. Ze zijn 4 jaar klant geweest en er zijn GEEN gesprekken voor ze geweest.


“Daar kunnen er nog 100 bij!”